tisdag 20 maj 2008

Det går segt

Att få klart i Sigges rum har tagit lite väl lång tid... Dagarna rusar förbi och jag har lixom aldrig kommit till skott helt och hållet!
Har en tanke om hur jag vill att det ska bli... Och har kikat runt och funnit massor med superfina saker jag jättegärna vill ha till hans fina barnrum!!
Då rummet är randigt i en massa härliga färger vill jag så klart att resten av inredningen gärna oxå ska vara i klara fina färger... =)
Just nu räcker inte pengarna till att köpa allt fint som jag hittat, så vi får spara och så klart önska oss! Snart är jul igen! =)
Kika in vilka fina saker det finns... Frapp.se och Kiddoz.se har dessa prylar!!
'
Underbar rullgardin - ett av mina favvomönster i barntextil
'

Klippan Yllefarbrik gör dessa fina plädar

'
Visst är det en cool gung krokodil! Sigge gillar!! =)




Praktiska och snygga boxar - rymmer alla små leksaker i framtiden
'



Riktigt billiga och väldigt fina krokar att hänga små långkalsoner på...
'
Båt Bil Flygplan
'


'
Åååh täänk om vi kunde få ha alla dessa fina saker i min lilla älsklings egna rum...
Får ta tag i det snart, att börja göra iordning ordentligt!!
Men massor med inspiration har vi nu iaf... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar