lördag 17 maj 2008

Mysig kväll

Har haft en mysig kväll med middag tillsammans med vänner! Helt plötsligt så är vi en del av alla andra par som har barn och små knattar! Mysigt!! Minsta 4 veckor och äldsta 6 år, härlig blandning är det!! =)
Sigge är så duktig när vi är borta! Somnade efter att han varit vaken väldigt länge och snackat och tittat på allt spännande... Nu sover han så gott i sin säng!!

Jag är väldigt trött och ska snart lägga mig!

Imorgon ska vi städa och dona här hemma! Hjälpas åt att rensa garderoberna som aldrig blev gjort i veckan..

Men innan jag kan hoppa i säng måste jag bädda med nya lakan. Varför lägger man inte i nya på en gång? E alltid så att man är galet trött när man kommer på att det saknas lakan i sängen... =)

En fin bild som jag fick på mailen idag, som min vän Anna tagit!
Tack gumman!!
'

Sov gott!!

2 kommentarer:

  1. Håller verkligen med dig Ida, en otroligt vacker bild på dig och Sigge! Massa kramar från Jenni

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild!!

    SvaraRadera