lördag 31 maj 2008

På språng

Vi har varit till Trosa Golfklubb en sväng. Kollade hur det gått för Fredriks moster Maggan som spelat tävling idag. Hon och Bettan ledde!! Hejja!

Nu ska vi svira om. Piffa oss lite och sen bege oss till grillpartyt! Ska bli trevligt och så klart jätteskönt att spendera kvällen ute i solen!
Sigge var väldigt orolig och kinkig igår kväll, ville inte somna riktigt. Så det blir en tidig kväll för oss så älsklingen får somna skönt hemma i sängen!

Hoppas ni alla njuter ordentligt av solen och värmen! Kikade vädersajten nyss och det ser ut att vara strålande fint även hela nästa vecka!! För en gångs skull så prickade vi in rätt vecka att ha semester...
Blir lite små utflykter och annat mys i nästa vecka. En skön picnic i det gröna tänkte jag fixa till oxå! När kommer alla jordgubbar, borde ínte det vara nu? Eller har jag inte varit uppmärksam nog...

Nu ska jag byta outfit, vi hörs!

1 kommentar:

  1. shortsväder kan man säga, jag har haft shorts isnart 14 dagar, trivs Sigge ivärmen. just nu har jag 30 grader i skuggan här.Idag har vi varit på Länsö för första gången i år,det var 17 grader i vattnet.Hoppas ni myser och har det skönt på semestern.Kramar från biggan.

    SvaraRadera