fredag 23 maj 2008

Möblera om

Just nu är det mycket på gång...
Ska försöka få till en rejäl ommöblering på bloggen oxå! Har tankar om hur jag vill få till det, men det tar ju lite tid...
Jag hoppas kunna göra en fräsch uppdatering nu inför sommaren!

Idag har vi bara strosat runt här hemma än så länge! Jag i härligt mjuka leggings och stor skön långärmad top. Sigge e ju välklädd och snygg som alltid! Rackarns unge!!

Det blir klassisk "fredags fika" på Bullans i eftermiddag... Fast jag har bara ätit lite lättare frukost/lunch med yoghurt & frukt så jag kan äta en smarrig bakad potatis med creme fraiche, två sorters rom och rödlök! Den är himmelskt god och en favorit!!!

Vi hörs senare, njut av att helgen är på ingång!!

2 kommentarer:

  1. jag förstår att du är stolt över sötnosen han växer så otroligt fort nu så han ändrar sig mycket nu. Jag har också varit och ätit lunch på Ekan, bakad potatis med skagenröra smaskens.kramar biggan

    SvaraRadera
  2. Smaskigt!! Jag fick ingen bakad potatis idag... De slutade servera lunchen vid 3, vi kom vid 4! Hade inte en tanke på det... Blev besviken!! Men får ta det imorn istället kanske..

    SvaraRadera