måndag 19 maj 2008

Tankar om fest

Har haft en skön kväll med en god snabb äppelpaj! =)
Lilla Prinsen var lite ledsen när han skulle somna, men när vi la oss i vår säng och jag låg tätt intill honom somnade han snabbt! Så mysigt!!!
Vi var på första föräldraträffen idag.. Kul! Men vi hamnade precis mellan 2 grupper... Det startade en grupp precis efter Sigge föddes där hade han varit yngst. I den gruppen vi är nu är alla andra 4-5 veckor och Sigge 3,5 månad. Känns lite trist! Fast vad spelar det för roll egentligen?? Had iofs varit kul att ha någon "jämnårig", som utvecklas ungefär som Sigge..

Imorgon åker Fredrik till Göteborg på jobb. Vi hade först tänkt åka med och hälsa på Sigges kusin Alfons! Men eftersom Sigge just blivit frisk från ett par veckors förkylning och då vi ska åka en massa nu framöver så hoppar vi att åka denna gången...
Tråkigt!
Men vill inte det ska va jobbigt för lilla Prinsen! Att åka fram och tillbaka på 2 dagar..

Nu längtar jag till sommaren!!
Till Midsommar, Sigges dop, trädgårdsfest, grillningar och födelsedagskalas!
Funderar som sjutton just nu på om jag ska ha 25-års fest eller inte... Vore jättekul... Men vet inte riktigt hur jag ska ordna det på bästa sätt.. Måste bestämma mig så jag i såna fall kan skicka inbjudningar i god tid!
SOV GOTT!

3 kommentarer:

  1. Va synd att du inte åkte med till Gbg, då hade vi ju kunnat ses..., men vi får ta de en annan gång.. massa kramar från mig

    SvaraRadera
  2. haha, alltså från Jenni =)

    SvaraRadera
  3. ser också fram emot sommarfesterna hoppas på härligt väder,idag är det hagel åska och regn ute men just nu tittar solen fram.Du gör rätt som är hemma med Sigge det är inte så roligt med så långa resor. krama honom från mig.biggan

    SvaraRadera