onsdag 23 mars 2011

Butterflies

Jag har senaste tiden av någon anledning inte varit så mycket för tapeter... Har inte alls brytt mig om att leta tapeter till huset. Istället ska allt målas och min plan var att sätta annan färg eller tapeter när vi bott in oss. Min första tanke gällande vårt sovrum har ändrats rätt radikalt...


Kanske den här?

Vår helg i Gävle, där vi bodde i en svit gav mig nya ideér! Gillade stilen oerhört mycket, det kändes lyxigt, ombonat och stilfullt på samma gång. Ska försöka applicera i vår egen lilla minisvit nu då... =)

Tapeten ovan fick mig att hajja till... Gillar den verkligen! Men det finns alltid en risk att tapeter likt denna kan ge ett rörigt intryck. Måste kika på hur den ser ut på hel vägg. Vad tycker Ni?

Då vi kommer behålla vår sängstomme i ek och ha en garderobsvägg med skjutdörrar i svartbrunt så tror jag tapeten kan bli en bra gemensam nämnare som tar upp de olika nyanserna av ekgul/guld/svart/brunt... Ska spåna vidare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar