onsdag 30 mars 2011

Bilden klar

Nu tror jag, efter många turer att jag iaf börjar få bilden klar för mig hur vårt blivande vardagsrum i nya huset skall se ut!! Känns jättebra... Nu har jag bara sådär 123 kvm kvar att få ordning på... =) Lite inspirationsbilder som följt med ett tag och som blir verklighet..!



Tygprover och tankar hit och dit gällande färgval av sofforna... Puh! Men trots att det nog gått ett år sen vi började fundera har vi landat där vi började! Vi vill ha färg på sofforna och kommer välja färgen "Aubergine". Den har testats mot allt från lampskärmar till fårfällar och är kameleontlik, "ändrar" färg och passar in överallt!! Jag är alldeles upprymd för att det känns så bra! =) Tapeten Woods från Cole & Son är en klassiker och en favorit!
Då Fredrik av misstag "råkade" fälla den finaste och största björken som fanns på vår tomt, så känns det extra bra att ha vardagsrumsväggarna fyllda av björkliknande stammar... Det kommer bli ett genomgående tema, för att minnas min favoritbjörk, eller för att det är grymt snyggt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar