söndag 20 mars 2011

Kalassöndag

Vaknade innan 7 imorse av två glada bustroll som hoppade i sängen. Ojade mig lite och fick sen en liiten sovmorgon till 8. F och de små hade dragit igång storstädning... Jag fixade pannkaksfrukost innan jag tog tag i mitt klädkaos och fixade sovrummet! Vi skulle nämligen ha visning av vår lägenhet idag, det gick fint!
Eftermiddagen bjöd på strålande solsken och 3-års kalas! Utelek som avslutades med innebus och riktigt god kalastårta!
Kalaskillen!

Båda barnen har somnat och vi har kikat på sista avsnittet av Solsidan! Synd att det inte blir fler... Bara äälskar det!! Men första säsongen var nog allra bäst! Eller programmet när man mätte olika sysslor... Gahhh va jag kände igen mig. Att det inte är värt speciellt mycket att sätta upp en hylla i förrådet, det visste väl var enda en!! =)
Nu är det dags att ladda om för en ny arbetsvecka. Jag jobbade i lördags och tycker alltid det är sådär att få helgen kapad. Jag var ledig i fredags... Alltid skönast med 2 dagars ledighet i följd. Men nu har vi mycket att ordna med och se fram emot så veckorna går fort!
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar