tisdag 29 mars 2011

Skön känsla

Hade träningslust redan när jag vaknade imorse! Kan vara Zumban igår som gjorde det! Jag log riktigt länge efter det att passet var slut... Har länge längtat efter att min gamla träningslust skulle infinna sig, har varit si och så med den! Nu har det ett tag känns mycket mycket bättre och jag är på helt rätt spår...
Skönt att ligga på soffan, men allra skönast efter ett hårt träningspass!!


Ikväll har jag sprungit backintervaller, en favorit. Någon slags hatkärlek!! Svinjobbigt... =)

Nu har jag bakat nöt- och fruktbröd och ska strax sätta mig i soffan med en kopp te och det godaste bröd jag vet! Det är jag verkligen värd!! =)


Imorgon är det min tur att gå upp med Rut... Vår morgonpigga trollunge! Vi kör varannan morgon principen, jätteskönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar