torsdag 23 juni 2011

Blöt morgon

God morgon!

Senaste tiden har vi kört på rätt bra med allt fix kring huset, det har blivit många sena kvällar. För när barnen somnat får man ju passa på, allt går så mkt fortare då! Nackdelen är den att jag fått svårt att somna på kvällarna... När jag är igång på högvarv till sena kvällen så blir det natt innan kroppen varvat ner och ställer in sig på sovläge... Halv två hann klockan bli igår och när sen Rut vaknar vid sex snåret så är jag lätt illamående av trötthet. Sen kan ju tilläggas att jag är sjukt morgontrött!! :-)
Idag är det blött & regnigt, grått som tusan!! Tur vi får finbesök som livar upp det hela!

Sigge ska få vara på leklandet på Experium någon timme idag, perfekt dag för innebus! Nu ska jag hoppa ur mysbrallorna och göra oss klara. Jag ska till min frisör och göra mig snygg i håret, så skönt!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar