tisdag 28 juni 2011

I plurret



Det blev en lång skön dag på stranden! Ofrivilligt hamnade jag plums i vattnet och det bekymrade mig inte. Skitskönt ju!! Låg kvar och plaskade en lång stund... =) Det var mycket folk i rörelse och ibland fullt tryck i kiorren! Fick hoppa in och sälja glass och fixa toastar! Kul!


Imorn är sista dagen här med hela familjen samlad. Vi är bortbjudna på fika på förmiddagen, ska hänga på stranden på eftermiddagen och sen middag hos mormor på kvällen! Semester, fast fullspäckat schema! Lite som vanligt när det kommer till oss...


Igår kväll bokade jag hotell oxå! Lite mer mini-semester!! Vi ska till Astrid Lindgrens Värld i nästa vecka med ett gäng vänner och övernatta i Vimmerby. Bestämt sen länge och ska bli såå kul! Då pappa F ska jobba efter det i 2 veckor och sedan hoppar jag direkt på och jobbar 4 veckor så vill vi få ut så mkt som möjligt av dessa dagar nu! Så det blir ett stopp på vägen med övernattning i Linköping! Hoppas få ett av mina favvorum på hotellet... =) Kanske vi får sällskap av Sigges bästa tjejkompis m familj, vi hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar