måndag 20 juni 2011

Favvoplats


När jag fyllde 20 elr nåt, för ja, en massa år sen nu =). Fick jag en härlig hängmatta av min vän Linie! Först nu x antal år senare, med 2 barn och hus har den fått komma upp! För nu äntligen har jag mina alldeles egna björkar som passar mer än utmärkt till att agera stöd åt min hängmatta! Man kan tro att deras placering från första början var tänkt till just ett hängmattehak! =) Och lilla Rut bara älskar den!! Hon pekar och vrålar så fort vi kommer utanför dörren... Hon kan ligga där hur länge som helst, gunga och få kittel i magen. Småfnissa och mysa. En liten livsnjutare, min fina lilla tjej! Hon får fightas med brorsan och granngrabbarna om vem som får ha den, för även där visade den sig vara sjukt poppis!! =) De där emot ligger inte och filosoferar. Nej, nej, det är en berg-o-dalbana ena stunden för att i nästa agera solstol när de i bara kallingarna leker de är på solsemester!


Nu kaffe, blev sent framför datorn igår. klick klick... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar