onsdag 22 juni 2011

Mjuka pasteller


Igår fick jag tag på riktigt stora glödlampor som jag letat efter ett tag. Givetvis fanns de alldeles för nära, i vår superfräcka inredningsbutik här i Sälen! 4 st fick följa med hem och nu ska placering bestämmas! De ska vara "nakna" dvs bara stora lampor hängandes i strykjärnssladd, ursnyggt!! Trots att det var blixtshopping med två ungar i släptåg så hann jag även få syn på en matta som bara var tvungen att få följa med hem! =)
Från danska Choff kommer trasmattan i sköna mjuka pasteller som nu ligger vid altandörren i vardagsrummet! Så man går på snyggt ut till våra nya vrålstora altan!

Nejlikor i puderrosa hamnade snabbt i korgen på Ica och ska placeras i flera små vaser på köksbordet! Jag älskar mina småser, tycker det är snyggt och stilfullt att placera snittblommor i många småvaser istället för bara en stor bukett. I´ll show you later...


Nu har vi målat en massa och ska kasta oss i soffan med varsitt glas rött, mys helt enkelt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar