söndag 19 juni 2011

Viktig tid


Helgen har varit riktigt skön! Vi har tagit det lite piano med allt kring huset. Fått en del saker gjorda såklart men haft fokus på att ta det lugnt och ha en riktigt skön helg helt enkelt. Med facit i hand tycker jag vi lyckades rätt bra! =)
Igår öste regnet ner, vi blev bjudna till pappa Fs bror m familj på middag där vi åt en jättegod fisksoppa. Nice att slippa grillat, jag älskar grillat men vill inte hinna tröttna innan juni ens är slut...
Barnen har varit lite trötta, dras fortf med förkylning och såklart det påverkar även dem med ett högt tempo som varit senaste tiden. Så massa mys, fikastunder, lek och familjetid med sovmorgon och kojbygge i sängen kom väl till pass!!
Nu är vi laddade för första sommarlovsveckan med efterlängtat besök till helgen då Ruts gudfar och allas vår S kommer med sin fina S! Midsommarfirande it is och det ska bli såå mysigt!!
Efter helgen åker vi med ner till mormor & morfar, då börjar jag & barnen vår semester! =) Pappa F ska jobba och vi semestra på sidan om, smidigt! Men vi klämmer in 2 dagar i Vimmerby hela familjen med hela bästa kompisgänget! Det ser jag fram emot såå mycket, Astrid Lindgrens Värld är en av mina egna stora favoriter när vi snackar sommarresmål i Svedala! Nu rosé med min älskling, missade det i solen på altanen denna helgen, så jag njuter i soffan istället! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar