fredag 14 december 2007

Första julgruppen klar!!

Då har jag lyckats snickra ihop mitt livs första "julgrupp"...
Känner mig rätt stolt faktiskt! =) Den blev lite vild men oxå stilren...
Arrangemanget innehåller; mini-julstjärna, lingonris, mini-ellwoodii, murgröna, mossa från mammas trädgård, blockljus, silverstjärna, och silverspröt!
Hoppas den blir fin hos dem som jag skall ge den till!!
Det var riktig kul att fixa och dona med den, ska nog göra en att ha själv oxå!
Håller på och städar nu... Vore såå skönt att få det rent och fint till helgen! Shit vad fort det bli damm överallt, märks att jag inte varit igång som vanligt här..
Funderar på att ta in granen tidigare i år.. Brukar göra det dagen innan julafton, men då blir det ju så kort tid man får njuta av doften och den vackra pyntade granen!
Kanske kan få en julgran till helgen redan, är ju himla kul att göra granen till en häftigt glittrande skapelse...
Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Snygg julgrupp :D
    Kan du inte vänta med att klä granen, för då kan ju jag vara med!!

    SvaraRadera