måndag 17 december 2007

Årets partyoutfit!!



Att vara gravid är inte det roligaste då man vill hitta lite läckra kläder...
Men jag hade tur!! Har köpt denna supersnygga röda blåsa till helgernas partyn!! Tur modet är som det är med vida kjolar, behövde bara ta 2 storlekar större an vanligt så fick superbulan plats!! Magen har vuxit och blivit JÄTTESTOR!! =)
Så jul och nyår är räddat, jag kan få känna mig som en partypuma trots badbollen där fram!! ;-)

I somras hittade jag dessa skor på loppis knappt använda, hur coola som helst! Ena sidan av skon är klädd i lack och den andra i något sammetsliknande! Blir helt klart ensam om dem...

Röda faran - eller vad??

Min amaryllis har nu slagit ut... Ni vet den där tvåfärgade sorten jag skrev om för ett tag sedan...
Den är såå vacker! Som polkagris-randig och med stora, stora blommor...

Nu blir det lunch på fjället och sedan plugga affärsredovisning...
Solen skiner, det är vitt på träden!!! 1 vecka kvar till julafton!! =)

1 kommentar:

  1. jätte fin klänning ! du får visa en bild med den på sen! KRAMAR ellen m

    SvaraRadera