torsdag 6 december 2007

Äntligen lite lugn...

Rykande varm choklad, lussebulle och en filt dragen över sig...
Jag kröp upp i soffan och bara mös en stund, innan jag däckade rejält och sov i över tre timmar! =)

Har spenderat natten på förlossningen igen... *puh*
Kraftiga och täta sammandragningar som bara blev värre igår... Fick en spruta som skulle motverka dem och vilken effekt det hade... Jag blev som en degklump som föll ihop när min kropp äntligen slappnade av!
Kunde sova på natten oxå, värsta lyx! Så nu blir det lite medicin och VILA för min del, inte ens en promenad närmsta tiden... *fy*
Kanske min sambo kan dra mig i pulka eller nåt om det blir fint vinterväder och jag vill ut!!!

Så det kanske blir långa julrim på varje paket eller nåt i år...
Har ju faktiskt köpt en rimbok, tror jag!?
Ska kolla upp det! Lär ju ha ngt stillasittande att pyssla med...

Tjo!

1 kommentar:

  1. Jajjamen! Rimbok har du köpt!
    Den får du när du kommer hem! :)
    Tror du att du kan ta med Simons böcker också? Ska ringa å prata med han och se vilka han vill ha upp eller hur han vill göra!
    Vi ses och hörs!
    Puss

    SvaraRadera