fredag 14 december 2007

Varit borta ett tag...

Nu är jag tillbaka!!

Har varit dåligt med bloggande senaste veckan, bl.a. beroende på att vi varit söderut med adventsmiddag med familjen och lite julklappshandling! Jag har varit seg och sliten, mår lite halvkrasst och är inte helt tillbaka i matchen än...
Datorkrångel på det, så förklaras min frånvaro...

Har nyss druckit varm cider med kanel! Mums!

Har fått våra julkort nu, som vi tog den där vackra vinterdagen förra veckan!! De blev såå fina! Så jag har skrivit på adresser för fullt och ska få dem på lådan idag!!
LUCIA igår, och jag som hade slut på LUSSEBULLAR!! =(
Blev inget luciatåg för mig heller... Får ta det nästa år när lillfisen kommer vara världens finaste i tomtedräkt! =)

Var -20 grader nu på morgonen, HÄRLIGT!!
Har en drös med julblommor och växter som jag ska arrangera i julgrupper, tror det får bli lite av dagens projekt... Behöver något att pyssla med mellan plugget!
Har redan börjat med en faktiskt, kommer bilder senare...

Ska styra upp lite mer julgodis oxå!! Så under helgen tänkte jag baka!! =)
Chokladtryffel är en stor favorit hos mig!
Får se vad som hinns med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar