tisdag 13 januari 2009

Knutmasso

Åh idag är det en speciell dag!!
Hade gärna spenderat kvällen längs gatan med galna gamla vänner i snygga kostymer...!!
En tradition sen jag var liiiten...
Men då var det rejäla byggen som gällde! För att vara liten alltså... När vi fortf knatade runt rådhuset nere på stan!
Jag tycker nog jag kan säga att jag var lite av en stjärna där ett tag, vann flera gånger!! =)
Kammade hem nåt 3e, 4e pris oxå där emellan.

Tänk om jag hade lite bilder... Kanske Ebba kan fixa fram några ur arkivet och scanna in...?!
Jag & Brorsan som fisk och fiskare, jag som julbock eller kanske när jag glänste som flugsvamp!!

Alla Ni som ska ut idag, hoppas Ni får en GRYMT kul kväll!!

För Er som inte alls fattar vad jag surrar om.... www.knutmasso.se
En unik tradition från mina hemtrakter!!

3 kommentarer:

  1. Hahaha, eller när du & jag var Alladin på den flygande mattan =)de va tider de... , men som vanligt kommer de väl regna =( ses snart! Kram Jenni

    SvaraRadera
  2. Åhhh! Det hade jag glömt bort... *haha* Nu skrattar jag!

    Vilket underbart hemmabygge vi lyckades med...
    Kort på det skulle jag vilja se..!

    SvaraRadera
  3. haha, kanske det ;)
    För just nu är jag inte den aktivaste man kan få fram direkt.. x)
    Får väl leta fram lite snygga bilder till ett inlägg ;)
    KRAM

    SvaraRadera