onsdag 7 januari 2009

Vackert

Ännu en härlig hektisk dag på jobbet. Massor att göra. Hann inte allt jag ville.. Får vänta till måndag då det är jobbdag igen. Nu ska jag varva ner och njuta. Ha en låång härlig helg med min lilla älskling!!
I söndags på vår lediga dag vi har tillsammans var vi dåliga och låg ner hela dagen. Sigge fick då vara med farmor! Sån himla tur att hon var här! Fanns inte mycket kraft i mamman & pappan den dagen.
Nu hoppas vi att den kommande lediga söndagen blir toppen. Med fint väder, pulkaåkning och skön ledig tid tillsammans! Det tycker jag mycket om.

Vi har lite smått börjat prata om och kika på lite hustyper. Inte i dagslägen men inom en snar framtid vill vi nog flytta till något större.
Och då vår hyra gått upp för ett tag sen så har vi börjat räkna lite på det.
Att det inte behöver bli så stor skillnad att bo i hus.

Vi har alltid haft huskataloger hemma, för vi tycker det är kul!
Kollat på nätet med jämna mellanrum. Så idag av en slump, var det bara där!!
Huset både jag och Fredrik sa så här om, det där vill jag ha! =)
Åååh det är så fint..! Undrar hur fin prislappen är?? Det ska jag ta reda på imorgon, önska mig lycka till!!
Det är så ljust, öppet, otroligt välplanerad och så VI!! Med de sällskapsytor vi vill ha, med skönt badrum, högt i tak, plats för braskamin, fönster över diskbänken i köket, stora fönster!
Ett minus. För liten klädkammare... =)
Kanske får bli modellen större!!

Väldigt vackert..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar