onsdag 14 januari 2009

Vårkänsla





Just nu längtar jag lite till när värmen kommer tillbaka! Fast jag älskar snö och vinter..!
Bara det kommer MER snö igen! Men så länge så drömmer jag om ljusa ljumma dagar... =)
Skulle gärna hoppa i plaggen ovan... Och strosa lite!
Det kommer bli grymt bra i vår! Då ska jag vara hemma på heltid med Prinsen igen. Ett tag i alla fall.. Hoppas om planen går bra att jag jobbar lite i början av sommaren och sen är vi lediga tillsammans hela familjen fram till mitten på Augusti! Då börjar inskolning på dagis.
Det om nåt känns skrämmande... Säkert lika för många förstagångsföräldrar!
Att lämna bort lilla fisen hela dagar. Att inte vara där och krama & trösta & mysa & busa. Usch!!
Det blir säkert bra... Tur det är långt till augusti!!

3 kommentarer:

  1. Jag diggar också kläderna jag!
    Speciellt sånna där sköna enkla tygskor! (:

    Själv så längtar jag nog till en riktig vinter! Här finns ingen ska jag säga dej.. "/

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Hoppas allt e bra med er! Följer iaf din blogg :-) o har nu gett dig en utmärkelse så läs min blogg så får du se.
    Kram // ida

    SvaraRadera
  3. du drömmer om värme,jag såg nyss på tv att ni skulle få 20 grader kallt uppe i Sälen.Du får nog ge dig till tåls 2 månader till.kramar frå biggan

    SvaraRadera