tisdag 6 januari 2009

Slut

Idag var det soppatorsk i mig. Har haft flera snurr i bollen, vingla till och bli yr!
Tror inte jag är helt på spåret än. Kroppen vill inte som jag. Har sovit ett par timmar med Sigge nu, vaknade av att han skallade mig..! Det är så bland de värsta sätten att vakna på. Funderar på om det är någon idé att jag är uppe mer nu. Skönare att få en lång natts sömn...! =)

Blev en sen kväll med pappersjobb igår kväll och lång dag på jobbet idag. När orken inte fanns riktigt så blev jag vansinnigt trött.
Hoppas jag vaknar med studs imorn redo att möta en ny härlig dag!!

Vi saknar Sigges skötväska. På tal om ingenting. Den är spårlöst försvunnen...
Och jag tror nu att en av favorit tröjorna fanns däri.
Fredrik bytte till en annan väska för ca en månad sen. Som han hellre villa ha Sigges saker i.
Men jag tror den andra var på vift redan då...
Hoppas verkligen den kommer fram!! Inte glömt den hos någon?? En silver/svart...!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar