måndag 5 januari 2009

Nu så

Man kan tro att bruden bakom den här bloggen gömt sig under en sten. Men nej då, nu är hon back on track igen!!
Usch så stressigt helgerna varit. Och det som skulle vara precis tvärtom... =(
Men med mycket sjukdom på jobbet så blev det istället rusch och fläng för fröken Izz!

Lite härlig vinterkräksjuka till Trettonhelgen så var det som fullbordat... Mys!!

Men nu skiter vi i skiten och spyorna...
Full fart igen, okej lite muller i magen fortfarande, men annars i ok form!

Ledsen om jag gjort Er besvikna med sjukt dåliga och få inlägg. Bättring nu!
Min nyårskrönika föll bort... Men får publiceras i efterhand då jag nästan gjort klart den!! =)
Sånt funkar, herregud vem bryr sig om det!

Nyårslöften blev det inga. Det är ju rätt tråkigt!
Men ngt slags nystart blir det ju alltid på något sätt! Och man har om man vill möjlighet att se möjligheter i att börja om eller kanske bara förbättra eller förändra bitar i ens liv...
Låter vackert!!

Inga nyårslöften blev det men nog har jag lite tankar och små mål inför detta nya år!

* Tycka om mig själv ännu mer
* Se till att åka utomlands med familjen
* Vara så mycket som möjligt med Sigge
* Starta eget bolag
* Bli bättre på att hålla ordning i mina garderober
* Komma igång med bra träning
* Bli mer optimistisk
* Ta tillvara på de små sakerna i livet

Ha en fin kväll!!

1 kommentar:

  1. Tja skönt att höra av dig=) Jag var lite orolig att du spydde än. Man har så mycket tid till datorn när man är ledig så man kollar flera gånger om dagen för att se om du skrivit nåt. Du får berätta mer om det tilltänkta företaget sedan.

    Kram Nettan

    SvaraRadera