måndag 19 januari 2009

ÄNTLIGEN

Vår älskade Lina har kommit in på läkarlinjen!!!

Vilken underbar dag!! Vilken fantastisk dag och vilken ofattbar men så glädjande nyhet!!
I 6,5 år har hon kämpat och kämpat! Mött svårigheter vi inte trodde fanns inom svenska skolsystemet. Trots ofantligt mycket slit och många tårar gav hon aldrig upp sin dröm... Jag beundrar henne verkligen!!
Vi är oerhört stolta över Dig Lina! Så glada över att du äntligen får förverkliga din allra högsta dröm, att bli läkare!
Och ingen är gladare än jag att Lina nu kommer att vara i Sverige flera år framöver... =)
Du är vår stjärna!!

2 kommentarer:

  1. Jiihaa, GRATTIS Lina,fantastiskt jag fick tårar i ögonen! Kan jag lista mig på en gång?? Stora Kramar i mängder.

    SvaraRadera
  2. Gratulerar. Stort lycka till.

    Hempa

    SvaraRadera