fredag 24 april 2009

Äntligen lugnt

De finaste två i mitt liv!

PUH!! Vilka veckor det varit. Jag är så oerhört glad över att dem äntligen är över... Känner mig lite sliten och har haft dåligt med motivation till det mesta. Vill mest bara vara, vara med Sigge! Det är det bästa jag vet, jag älskar att vara med honom!!

Nu äntligen är våren här med strålande sol varje dag och vi kommer snart snart att ha ledig tid tillsammans. Tror vi blir nykära varje år i maj månad! =) När stormen har lagt sig, när vi kan ha fler dagar i sträck ledigt tillsammans och vara hemma tidiga kvällar varje dag!!

Det gör mig väldigt glad och lycklig. Det lilla lilla. Att få äta frukost tillsammans. Vara på altanen och mysa i solen, leka på gräsmattan! Åååh det är vår och jag är skitglad över det!

Mina kära trogna läsare... Som säkert klickat sig in gång på gång och förundrats över min dåliga uppdatering! Nu är jag i form igen. Så nu kör vi!!

2 kommentarer:

  1. Bra att du är tillbaka, jag har undrat lite;)
    Snart kanske vi kan börja umgås lite, grilla och sånt! Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild och vilken trevlig blogg du har. Hoppas ni får en skön och lugn vår. Hälsa grabbarna. //Caisa

    SvaraRadera