tisdag 14 april 2009

Full rulle

Denna vecka blev inte som vi tänkt oss...
Stackars Svärmor är magsjuk och mår lite som en störtad humla!!
Hon skulle vara barnvakt åt Sigge dessa dagar, då det ju är den här veckan både jag och Fredrik jobbar. Vi har ett stort event i Lindvallen med massor att göra.
Så det blev lite galet! Men herregud, det är sånt som händer... Hoppas bara hon slipper den hemska magsjukan snart!!

Så Sigge har varit med mig, en sväng på jobbet, på möten och sen har jag jobbat hemifrån. Eller iaf försökt. Inte det lättaste... =) Så vi har varit iväg och lekt och fikat med Silje och Anna! Det tyckte Sigge var roligare!
Så jag har suttit hela kvällen nu istället! Har MASSOR kvar... Så nu får Karlsson öka takten! Sista veckan nu som jag kör hårt! Sen blir det riktigt lugn innan jag sen ska vara hemma med Prinsen på heltid igen!! Oh me like!

Imorgon kommer Kusin Simon!!
En av Sigges stora favoriter. Han kommer bli så glad när han ska få vara med honom några dagar!! Tur Simpa kommer och hjälper oss!

Sen till helgen kommer mormor oxå, vilken lyx!! Så då blir det dubbel uppbackning! =)
Kanske vi t.o.m kan vara med båda två på SkiFuntastics party med middag på lördag...
Det vore jättekul!! Vi har inte varit ut tillsammans alls sen vi fick lilla grodan. Förutom den gången vi skulle ut och äta... Och Ni vet ju hur det gick. 800kr för 1h 20 min. =) Sen fick vi gasa hem till en vrålande Prins som grät hejdlöst med fruktansvärt ont i magen. (morsan hade råkat köpa fel välling, som han ej tål...)

Kanske dax att försöka få till en kväll tillsammans igen!!
Det skulle vi behöva, kan inte bara vara mamma & pappa jämt...
Dricka drinkar, hångla och gå på efterfest. Får man göra det när man blivit mamma??? *fniss*

1 kommentar:

  1. Jaaa, men bara om man hånglar med rätt kille ;)

    Jag blir så avis när jag ser dina bilder, vill oxå ha snö och sol.

    Kram

    SvaraRadera