fredag 10 april 2009

Kul för de små


Ligger i sängen och funderar lite...
På hur tiden kan gå så sjukt fort!! Jag har nu jobbat i sex månader och vi stänger butikerna nästa helg...
Säsongen har snart gjort sitt! Jag har trivts jättebra och kommer nog sakna det en smula.
Jag ska vara mammaledig på heltid igen!! :)
Vara med min lilla Prins och ha mysiga dagar... Känns kanon nu när han blivit så stor så vi kan komma iväg på fler saker!
I augusti börjar inskolning på dagis.. Så vi har en lång och härlig vår och sommar framför oss!! Vore kul att kanske ändå jobba lite i början av sommaren, få några timmar på egen hand och oxå fixa lite xtra kulor till semestern! Inte tokigt alls...
Sen till hösten för egen del så hoppas jag mina planer går i lås... Är i full färd med att förhoppningsvis ha ngt riktigt bra på gång.. Vi får se!
Imorn ska det vara strålande sol! Jag och min älskade unge ska lyssna på Mojje som spelar här, och åka pulka! Påskmiddag blir det oxå..! Vilken dag det kommer att bli.. :)
GLAD PÅSK!

1 kommentar:

  1. Glad Påsk på er alla där uppe! Här är det alla tiders 27 grader i solen idag har precis tagit på mig shortsen och ska ut och sola. kramar från biggan.

    SvaraRadera