söndag 26 april 2009

Första glassen

Vilken dag det har varit! Helt underbart! Vi har varit ute hela dagen. Känns helt ok att säsongen är slut nu!! Om vi får veckor med vår och värme så blir jag mer än nöjd! Nu ska jag och min lilla Prins göra massor av roliga saker tillsammans!

Idag fick han sin allra första glass! Mmm.. nam nam nam, lät det!! Åh min lilla kille som blivit så stor! Det bara bubblar ljud och försök till ord hela tiden nu... Så himla roligt. Men vilken vilja han har och vilket humör!! =) Stackaren som har ärftlig belastning...

Ha en skön kväll!

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med solen och värmen? Här har vi haft sol i nästan en månad nu och nu har äntligen även den goa vårvärmen kommit. :D



    Din blogg blev dagens utvalda på min blogg igår!
    Kram
    Annica

    SvaraRadera