måndag 27 april 2009

Plums


Vrålkissnödig så sladdar jag in på toaletten. Hittar ett lypsyl i hyllan, skitglad över det då mina läppar var grymt torra.
När jag väl sitter på toa och smetar lypsyl över halva munnen så glider det självklart ur min hand... PLUMS!
Rätt ner i toaletten.. När jag sneglar ner efter mitt lypsyl får jag se den stackaren flyta omkring i en nykissad toalett där även min älskade kille lämnat lite rester från sin morgonbajsning... =) Något jag inte ens noterade då jag kastade mig ner lättad över att inte kissa på mig..
Försökte sorgset spola ner min lypsylkompis i rörens värld, men det gick inge vidare...
Fick snällt plocka upp honom efter x antal spolningar och slänga honom istället!

Tur det finns handsprit!!
Tänk på vad ni håller i när ni sitter på toa. Jag hade varit mindra nöjd om min mobil hamnat där..

2 kommentarer:

  1. Det där e så himla retligt. Men rätt kul! Jag har gjort samma sak ett x antal gånger. Trevlig blogg du har!

    SvaraRadera