onsdag 1 april 2009

Solsken

Idag är det strålande väder! Det behövs...! Sol ger mig massa x-tra energi!!
Jag är fortfarande lite sliten! Dåligt med sömn och en del oro senaste dagarna tar ut sin rätt.. Sigge har varit sjuk i många dagar nu.. Men nu på morgonen så har han känts lite piggare igen, så vi håller verkligen tummarna för att det vänt!!

Vi ska till Östhammar i helgen. Lilla Prins Z ska döpas, då måste vi vara friska!!
Har länge sett fram emot den här helgen, är glad att den är på ingång snart... =)
Att få träffa mina 2 pinglor är bland det viktigaste som finns!! Önskar så att de fanns nämare mig...

Tillbaks ner i pappersjobbet!!

3 kommentarer:

  1. ...och jag som trodde att det var mej du längtade efter!!!!!!

    SvaraRadera
  2. LOTTA, Skärp dej. :)

    SvaraRadera
  3. Det var ju första april!!!!

    SvaraRadera