torsdag 16 april 2009

Trötter

Oh my!
Har inte varit så slut som jag är just nu på mycket länge...
Har varit en riktigt lång dag med så mycket att göra hela tiden så jag med nöd och näppe hunnit med nästan allt iaf!
Blir tyvärr en tidig morgon imorgon oxå. Min älskling som drog halv 7 imorse är inte hemma än.
Det ljuva livet i eventbranschen!! =)

MEN på söndag och måndag så ska vi vara lediga tillsammans!!
Äntligen ska vi ha 2 dagar ledigt tillsammans. För första gången sen i december...
Det ser jag fram emot jättemycket! Saknar min andre hälft när vi jobbar så mkt och knappt hinner ses...

Ser frame mot vår lediga sköna sommar som snart är här!!
Familjeutflykter, mys och massa tid tillsammans. Det kommer bli grymt!!

Nu ska Pluttan krypa ner bredvid sin lilla Prins!
Han somnade innan jag hann hem...
Simon har varit med Sigge hela dagen idag. Bättre barnvakt får man leta efter. Sigge ville hellre pussa honom än mamma när jag var hem en sväng. Det är gott betyg!!
Tack Simpa, du är grym!

Sov gott!

1 kommentar:

  1. hej.. funderar om du vill ha tillbaka dina bröllopstidningar? jag har läst färdigt(tack såå mycket för lånet) och tänker lämna dom till din mor o far om du vill ha dem tillbaka.. Jenny

    SvaraRadera