torsdag 16 april 2009

Klara färdiga gå

Det är det roligaste Sigge vet just nu! Att komma till mig, jag säger klara, färdiga, gå! Sen struttar han i väg i rasande fart för allt vad han kan... =)

Nu är Simpa här!! Sigge är helnöjd! De leker och busar. Jag är hemma en snabbis, har varit på jobbet sen tidigt i morse. Var klar vid 02.00 inatt. Så jag är liite mör!!
Men det är samtidigt kul! Dubbla jobb och ingen barnvakt blev lite körigt där ett tag... =)
Våra vänner ställde upp och hade Sigge ett par timmar igår kväll när vi båda var på möte. De räddade oss! TACK så jättemycket! Sigge fick leka med sin bästa kompis Silje och var helnöjd! Mycket roligare än att sitta på ett tråkigt möte med sina päron...

Men nu är vi på banan!!
Ikväll blir det ingvigning av Ski Funtastic, jag ska vara speaker. Var ett tag sen, känner mig laddad!
Efter det blir det partnermiddag med landslagsåkarna på FOOD. Hoppas på riktigt god mat!

Dax att dra ut på uppdrag igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar