torsdag 18 februari 2010

Bubblizz

Firar att helgen är på ingång!! Sjukt gott med bubblizzar, några av mina absoluta favoriter!
Sitter ensam i soffan med tända ljus och OS i rutan...

Fredrik somnade när han nattade Sigge. Och jag låter honom sova vidare då han varit väldigt trött idag och inte känt sig helt ok.
Han har haft några tuffa veckor och inte heller sovit så bra. Gör nog honom gott att få några extra timmars sömn.
Han får offra lite OS-tid för att bli utvilad...

Imorgon är det fredag och Sigges lediga dag från dagis! Fredagar är "vår dag" då jag och Sigge har fredagsmys mest hela dagen! Bland det bästa på hela veckan!!
Jag försöker verkligen ta vara på dessa härliga lediga dagar tillsammans mitt busfrö! Tiden går fort och snart kommer det finnas en till i vår familj...
Då blir det såklart annorlunda. Tiden jag har ska då räcka till två små busar...

Jag hoppas verkligen att det inte tar alltför lång tid innan vi får hyffsade rutiner och att Sigge tycker det är OK att dela sin mamma med en liten bäse. Är rädd det finns risk för att man lätt känner sig otillräcklig första tiden som 2-barnsmamma.
Men såklart vi tar oss igenom det oxå! Jag ser annars väääldigt mycket fram emot att få ett syskon till Sigge! Vi längtar redan! Är så spännande vad det är för en liten Kotte vi väntar...

Nu ska jag lägga koncentrationen på att heja fram Anja till pallen!!

1 kommentar:

  1. ohh va gott med bubblizz :) hitta din blogg när jag sökte efter bubblizz!

    SvaraRadera