torsdag 18 februari 2010

God lunch



Idag blev det en lunch med svärmor på "Bullans". Byns hetaste café! =)
Jag åt en väldigt god klassisk bakad potatis med räkröra och avslutade lunchen med en latte!

Idag för första dagen på länge så piffade jag faktiskt till mig lite innan jag gick ut. Annars har ju mina dagar inte bestått av så mycket mer än att bege mig från hemmet till dagis, en promenad på sådär 1 minut...
Skönt att vara lite "som vanligt" igen och känna sig snyggare än en flodkossa i mysbrallor!

Men vad tröttsamt det är med dessa sammandragningar. Nu när jag rört på mig lite så har jag envisa kraftiga sammandragningar som suger tag i hela mig... Men så länge bebis stannar i magen så är jag nöjd!

Nu ska jag ge mig på att hänga lite tvätt och kanske stryka lite innan det är dax att hämta Prinsen på dagis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar