tisdag 16 februari 2010

Ont

Har legat på soffan en stund nu...
Hängde tvätt och fick rejäla sammandragningar som snabbt tog fart i styrka... Började göra riktigt ont! Det gör mig lite nervös... Jag har ju sammandragningar som kommer och går mest hela dagarna. Men när de kraftiga som gör ont ner i ljumskarna och ryggen dyker upp så känns det inge vidare!

Som tur är så verkar det inte ihållande nu. Det var just kring denna vecka som de värsta besvären smög sig på under Sigges graviditet. Då jag behövde besöka förlossningen för att få bricanylsprutor för att få hejd på dem.
Då fanns det förlossning/BB i Mora. Men nu gör det ju inte det. 19 MIL till Falun är det nu som gäller. Jag blir svettig bara vid tanken på hur långt det är...
Så nu tänker jag inte tänka mer på det utan ta en varm skön dusch och hoppas få en god natt sömn trots allt!

Sov gott!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Hoppas att det blivit bättre!

    Om och när det blir dags så vet Ni att vi finns i Falun om Ni behöver hjälp med något!

    Ulrika och Niclas

    SvaraRadera
  2. 19 mil, jag som är rädd att jag inte ska hinna i tid och vi har bara 10 min till BB.

    Ta hand om dig

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack vad snälla Ni är U & N!
    Det känns väldigt tryggt att veta!

    KRAM Ida

    SvaraRadera