onsdag 3 februari 2010

Kanonkulan



För två år sedan såg jag ut så här...! En riktig superkula till mage... Med världens finaste lilla kille som inneboende som nu gjorde oss påminda om att han var på G ut!
Vattnet sipprade och vi var till förlossningen i Mora men bestämde oss för att åka hem och komma tillbaka nästa morgon. VILKEN DAG!
Nu visste vi, imorgon kommer vi få träffa vår efterlängtade bebis! Fyra veckor tidigare än vi trott, men åh så spännande!!

Jag hade värkar som kom och gick under natten och sov inte alls särskilt mycket. Men på morgonen var jag superladdad och började min häftigaste dag i livet med att lassa in havregrynsgröt! =)
Jag lagade oxå pastasallad och gjorde fyllda tunnbrödssmörgåsar och packade ner massa annat gott som "kunde vara bra att ha"...

Tänk att vår Prins fyller 2 år imorgon!!
Han ger mig så mycket mer än jag nånsin trott man kunde få vara med om!
Han är en liten stjärna som är så betydelsefull så det inte går att beskriva...
Nu fyller busarnas busunge 2 år och om några månader ska han bli storebror!!
Tänk så mycket vi fått vara med om de senaste åren... Jag är så oerhört tacksam för min fina familj och för all tid vi har tillsammans!

Det är vad som betyder allra mest!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar