onsdag 3 februari 2010

Tillbaka

Nu kan jag nog vara tillbaka här på bloggen... Konstigt det där hur motivationen kan tappas bort totalt! Men jag saknar min blogg och gör ett försök att snurra igång bloggandet igen!

Jag och Sigge har just ätit frukost. Vi kikar på Bolibompa och ska klä på oss innan det är dags att ta snowracern till dagis!
Äntligen så är det lite mer human temperatur här i Sälen. I över en månad var det så kallt att de inte kunde gå ut och leka på dagis. -33 grader hade vi som kallast!! Då sticker man gärna inte ut i onödan...

Vi har tagit vara på våra lediga dagar och så fort det inte varit alltför kallt har Sigge åkt snowracer och skidor! Han tycker det är såå roligt att åka skidor, till min stora gläjde!
För två veckor sen åkte han Trollskogen för allra första gången, min lilla kille!! =) Han vill ju som många andra i samma ålder göra allt själv! Så att hålla i honom, kan vi glömma... Den lilla skrutten åker knapplift själv nu oxå!

Några åk sen är det gott fika och lunch! En liten middagslur efter det och sen bad på härliga Experium.. Så brukar våra söndagar se ut. Verkligen lyxigt att ha såna möjligheter till en aktiv och underbart mysig fritid med familjen!!

Igår mådde jag inge vidare. Så idag måste jag ta det väldigt lugnt... En konst det där!!

Vi hörs senare...

1 kommentar: