lördag 20 februari 2010

Lördagsmorgon

Så skönt med helg!!
Fredrik är i Trysil och jobbar idag, så det är jag och Sigge som håller ställningarna här hemma! Vi började dagen med en lagom sovmorgon till 8! För att sen ligga i Sigges säng och mysa och läsa böcker en lång stund..

Det kommer vara en hel del jobb för pappan på helgerna framöver, så vi får njuta extra mycket istället av den mindre lediga tid vi får tillsammans... Imorgon är det familjemys igen!

När vi äntligen har en helg hemma så blir det skitkallt!!
Igår kikade solen fram lite och efter en god lunch blev det en stund i barnbacken för Sigge! Tanken var att åka dit och ha kul idag oxå men med -16 grader ute så får vi nog hitta på nåt annat...

En tur till mysiga fjällkyrkan i Tandådalen kanske. För lite bus i lekhörnan och fika med de godaste vaniljbullar jag känner till! Det är nog en bra plan! =)

Ha en skön lördag alla Ni!

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en mysig helg trots kylan.Här är lika kallt och det snöar oavbrutet.Jag tog en snabbis ner på stan och försåg mig med lite tidningar frukt och godis.Nu tänker jag svepa in mig i en pläd ta ett glas vin en chokladkaka ochnågra tidningar.Kram till er.

    SvaraRadera