torsdag 4 februari 2010

Sigge 2 år!



Mitt tuffa busfrö fyller 2 år idag!!
06.15, då kunde han inte ligga kvar i sin säng längre... Vart är mamma & pappa??
Vi fick studsa upp och stämma in i födelsedagssång och snabbt hämta paketen... =)
En väldigt glad och busig men nyvaken kille som tyckte det var jättekul att få paket! Iggle Piggle dockan var favoriten! Den har han haft under armen sen den visade sig...
Till frukost serverades pannkakstårta!!
Det kommer nog att få bli en tradition på födelsedagen, för det var en riktig hit!
Nu ligger vi i soffan och myser. Jag, Sigge och Iggle Piggle! =)
Vid 9 ska vi gå till dagis. Sigge ska få bli firad av sina kompisar där. Men efter lunch ska jag hämta honom igen. Då ska vi vila en stund innan pappan kommer hem och vi sen åker till Experium för att bada! Bland det bästa Sigge vet just nu!
Så på eftermiddagen blir det familjemys tillsammans!!
Nu ska jag fortsätta mysa med min älskade lilla 2-åring!

3 kommentarer:

  1. Stort grattis till Sigge!!! Tack för igår! Får vi göra snart igen!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen Sigge. Hoppas att du får en jättehärlig dag med mamma och pappa.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen Sigge!! Hoppas du får en rolig dag på dagis och sedan i badet!Puss och kram från Birgitta.

    SvaraRadera