fredag 5 februari 2010

Livrädd

Sigge vaknade till nu sen på kvällen. Jag gick in till honom och upptäckte att han var jättevarm. Han andades fort, var orolig och blev väldigt ledsen...
Tog upp honom för att ge honom alvedon och se om han ville dricka lite...
Han var bara ledsen men började sen att kännas "konstig".

Han spände sig några gånger, blev slapp och på ögonen såg man att han inte var med. Så otroligt obehagligt!!
Jag får nästan panik och blir så fruktansvärt rädd!

Feberkramp har han ju haft tidigare, men det är lika vidrigt varje gång.
Det läskiga denna gången var att han inte varit sjuk. Jag hade ingen aning om ifall det var feberkramp på G eller något helt annat.

Nu har han fått Ipren, ätit glass och är med i matchen igen... Så SKÖNT!!
Usch usch, min lilla älskling skrämde livet ur sin mamma!

Tur att det fort gick över... Nu hoppas jag vi får en lugn och skön natt!
Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Hoppas han är bättre i dag, så han orkar med sitt kalas. Snart är vi under hundra, JIPPI!

    Ta hand om er!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt är bra igen. Du får krama Sigge från mig i efterskott

    Kramisar Nettan

    SvaraRadera