fredag 10 december 2010

6 år


Min hunk!
Idag, som alltid på fina Nobeldagen så lägger vi till ytterligare ett år i vår historia. Idag är det sex år sedan vi föll pladask för varandra på riktigt! Sedan dess har vi alltid funnits för varandra, delat med- och motgångar. Skrattat och gråtit.
,
Nu har vi också återigen fått vara med om det finaste som finns. Vi har fått en liten dotter. De finaste trollungarna som var dag förgyller våra liv. Något som fått vår kärlek att växa sig ännu större.
,
Nu står vi inför ett nytt kapitel i vårt liv. Snart ska vi få flytta till vårt alldeles egna hus, vårt fina hem som kommer rymma både kaos och magi! =)
,
Fredrik, du är allt för mig! Den som alltid gör allt för att hela familjen ska ha det bra. Du har en enastående omtanke och får mig att känna mig speciell, varje dag.
Tack, för att jag får vara Din.
Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar