tisdag 21 december 2010

Den där tiden...

Borde lagt mig för länge sen! Har en viktig dag imorgon. Kanske är därför jag inte kommer i säng, mycket som snurrar i kolan. Har iofs kämpat som en gnu med att få julfint här hemma. Har städat och äntligen tagit mig igenom ett rejäl hög med tvätt som fått sig en omgång med strykjärnet! Runt 40 härliga plagg blev det. Men nu är barnens garderober fyllda med rena kläder igen!

Min fina familj!

Den berömda sanningen om tiden som går fort när man har barn har kommit ikapp mig igen. Hittade detta foto som togs på Kolmården i somras och skickades som semsterhälsning hem till mormor & morfar. Rut var bara en liten bäse! Och nu är hon stora tjejen, med en tydlig och stark personlighet och en vilja av stål. För att inte tala om humöret... =)

Jag blir så glad av att se oss tillsammans. Jag blir varm inombords. Jag är så oerhört tacksam över min fina, fina familj! Ni är det viktigaste i världen för mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar