torsdag 2 december 2010

Vi tar helg

Sigge får oftast sova tills han vaknar. Vi har ju inte ett dugg bråttom till nånting. Massa tider att passa kommer vi ha nog av längre fram. Så nu när jag är mammaledig så tar vi det hela med ro.
Idag vaknade han 8.30. Så jag ringde dagis och meddelade att min sjusovare till son tar helg redan idag! Han är alltid ledig fredagar.

Så nu börjar vi komma ur pyjamasen så sakta. Vi har istället planera att åka till Experium, äta lunch och busa på leklandet tillsammans med Sigges bästis! Kanske en mysig fikastund på SkiLodge oxå.
Verkar vara en mycket bra plan. Höga morsanpoäng lär utdelas av han den lilla med det stora humöret...

Jag har gått vidare i rekryteringsprocessen och det ser lovande ut. Jag hoppas jag lyckas gå hela vägen, ett jättesteg mot ett stort mål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar