fredag 17 december 2010

Fredag igen

Senaste veckan rusade ifrån mig. Jag ville hinna såå mycket, men knappt hälften. Typiskt. Men det var en bra vecka trots allt. Jag fick ett härligt besked i måndags som fick mig att växa några centimeter. Kul!

Fredag igen och skjortan åker på! Vi njuter av lediga dagar med massor av snö och äntligen lagom många minusgrader. Mina nya skidor kom igår, så i helgen hoppas jag få åka en del! Vi har en lugn dag idag, laddar för den stående punkten för att fira in helgen, "fredagsfika"!



Jag har inte alls tagit fram julen här hemma. Har bara inte blivit av. Får skärpa till mig nu och ordna det i helgen. Jag som älskar julen!
Fick igår hem presenten jag pratat om tidigare, som min syster ska få och som jag var såå nöjd med. När den kom blev jag inte besviken. Lovar att tipsa er efter jul!

Ha en fin start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar