söndag 5 december 2010

Rött är sött

Lindex Shop Online - Body Lindex Shop Online - Leggings

Lindex Shop Online - CardiganLindex Shop Online - Klänning

Just nu är butikerna fyllda av fina plagg i rött eller med röda detaljer, lagom till jul... En färg det ibland inte är alltför lätt att hitta. Tjejavdelningarna är ibland lite väl överfulla av hundra nyanser av rosa. Inget emot rosa, men jag älskar rött! Har letat efter lite mer röda plagg till Rut tidigare men inte hittat så mycket. Nu däremot skulle jag kunna fylla många shoppingpåsar! =)

Dessa plagg från Lindex är några jag gärna tar med hem. Lindex tycker jag alltid har mycket fina kläder! Jag handlar mycket till barnen där, verkligen prisvärt!! Har bodys som Sigge slet rejält på som är i riktigt bra skick fortfarande nu när Rut har dem. Och de har ett bra ekologiskt sortiment, det gillas mycket!

Kanske blir en klassisk röt/vit rutig klänning på lilla Skruttan till julfesterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar