fredag 4 april 2008

2 månader

Tänka sig... Idag är det hela två månader sedan den där märkliga dagen i februari. Då jag vaknade på morgonen full av förväntan..
"Idag ska det bli bebis"!!
Våran älskling blir alltså 2 månader idag! Han har berikat vårat liv så oerhört mycket och jag ljuger inte när jag säger att det är de
bästa månaderna i vårat liv!
Att få barn är det bästa jag upplevt! En graviditet är vacker, en förlossning kanske inte fullt så vacker, men vackrast av allt är det vi fick, Sigge!! =)

Sigge några dagar gammal
'

Sigge nästan 2 månader


Idag hurrar vi för världens bästa mamma och mormor!! Som fyller 50 år!
Vi har varit och grattat och fixat champagnefrukost nu på morgonen!! =) Hela familjen är här och bor på SkiLodge i Lindvallen! Jättemysigt!

Jag ska göra klart ett kort till mamma nu, som hon ska få på middagen ikväll...
Bilder kommer senare!

1 kommentar:

  1. Grattis Sigge och tack för kortet.
    Grattis Mormor,ha en härlig födelsedag önskar
    Gittan och A.

    Hälsningar till alla.

    SvaraRadera