lördag 12 april 2008

Sköna lördag

Inatt har jag sovit mer än på mycket mycket länge... Underbart skönt!!
Mina killar sov på soffan till sent igår kväll, då passade jag på att ha sängen för mig själv och breda ut mig rejält.. Snacka om att jag sov skönt... =)


De gillar verkligen att hänga på soffan framför Discovery de där två!!
Fredrik jobbar idag, så jag och Sigge är själva hemma.. Vi gick upp en stund i morse, jag fick i mig lite frukost. Sen blev Prinsen lite trött igen, så vi lade oss i sängen igen. Somnade om och sov mellan nio och elva!! =) Det var vad jag behövde... Var helt slut igår!!
Så nu är jag full av energi och med ny kraft! Sigge slumrar lite och jag ska för elfte gången försöka hinna bli klar med städning och tvätt... Inte lätt när han är vaken och vill vara i famnen!
Det snöar fortfarande...
Så vi går nog inte ut idag, får bli en skön innedag! Med massor med mys ikväll!!
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar