onsdag 23 april 2008

Tillbaka

Varit frånvarande... Jag vet!! Hoppas Ni fortfarande finns kvar!
Har lite strul med en sladd som e på rymmen, därav dåligt med bilder upplagda... Lovar att ta tag i det ordentligt imorn, har såå mycket jag vill visa Er!
Bl.a. bilder på vad vi haft för Oss senaste dagarna, glassat i solen!!! =)

Nu ikväll har Sigge varit jätteledsen! Det är så jobbigt att inte kunna hjälpa honom och göra så det blir bra... =(
Han har haft ont i magen och gråter och skriker och tittar på Oss med stora ögon, -ta bort det onda!!

Igår natt fick vänner till oss en liten tjej, ett stort grattis till ER!! Vi längtar tills ni kommer hem! Sigges första jämnåriga kompis, som vi väntat... Nu blir det snart sköna promenader tillsammans i solen!!

Vi försöker planera vår sommar... Det går sådär! Blir ett galet massa farande fram och tillbaka, fast vi inte vill ha det så... Så vi ska försöka planera och hitta bästa lösningen! Men det händer en massa som vi ska göra och det är såklart på spridda platser. Knepigt!
Blir iaf en tur till Östhammar nu i Maj. Fredrik ska cykla, jag ska försöka få tid att fixa mitt hår och dopet ska planeras klart! Ska även hjälpa lillasyster att göra en makeover av hennes rum!

Nu ska jag försöka lägga Sigge, vår fina Prins!
Han sover upprätt på rygg på Fredriks bröst, den enda ställningen som funkade bra ikväll...
Hoppas vi kan sova gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar