onsdag 9 april 2008

Längtar efter sommaren

Idag har det snöat i Sälen hela dagen... Nu får det gärna vara nog! Vi har helt sjukt mycket snö, mer än det varit på riktigt länge!! Underbart att alla backar är hur fina som helst, inte snöbrist så långt ögat når. Som det annars kan vara på vårkanten...
Men jag längtar efter sol och värme nu! Har haft en stark längtan efter sommaren idag!
Hittade detta foto från vi var på Gotland för några år sen... Såå himla mysigt!!
En skön sommarkväll med trevligt sällskap, god mat, gott vin och sina kära omkring sig!!
Det är livet! Det är sånt jag kan längta rejält efter...


Men långt ifrån mig just nu...
I maj ska vi iaf ta en tur söderut... Lämna fjällvärlden som blir helt öde då. Lite läskigt faktiskt! Från att det varit full rulle, massor med folk, butiker, restauranger och jippon så stänger allt och det ekar tomt på folk...
Då är det skönt att pysa iväg några dar. Möta våren och ha det skönt!!
Nu ska jag laga lite mat!

2 kommentarer:

  1. Va söt du e tjejen! Saknar dig såå mycket.. massa kramar Jenni

    SvaraRadera
  2. jag längtar också till sommaren här var så snöfritt och fint tills igår natt då det kom massor med snö så nu är det bara slask ute.Jag håller mig inne och pysslar lite. Kramar från biggan.

    SvaraRadera