måndag 7 april 2008

Mina älsklingar

Nu har jag lugnat mig lite... =) Fredrik fick loss bilen och vi kunde åka på fjället!

Efter middagen var vi på SATS och tränade.. Skönt! Dax att börja dra igång med träningen igen... Jag har bestämt mig för att göra Tjej Klassikern nu! Vill göra Svensk Klassiker så jag tyckte det verkade bra att ta detta kommande år som ett "komma igång" år...

Känns jättekul! Hoppas kunna dra med mig några fler brudar oxå!! Börjar med att springa Lidingö Tjejlopp! Sen blir det längd för hela slanten och tjejvasan...

Mina älsklingar myser i soffan nu... Sigge har varit vaken länge, länge och börjar bli väldigt trött! Hoppas han somnar skönt snart...

Vad sägs om dessa två underbara kort!!

Några likheter kanske?


















'
'
'
'
'
Lilla Prinsen har börjat att le liiite smått nu!! Vi längtar längtar tills det riktigt stora leendet kommer mot Oss!

Idag fick jag iaf på kort när Sigge ler då Fredrik killade honom...

Han är såå söt!



Sov gott!! Vi hörs imorn igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar